mandag 17. august 2009

Høsten er kommet...


Nå har høsten kommet.
For meg betyr det at jeg kan trekke inn i varmen.
Finne frem symaskin, lim og maling,
som i mange uker har vært satt bort til fordel
for hagespade og lass på lass med jord...

Viser her frem noen kort
jeg har laget av tynn kartong og servietter.

Først brukte jeg te og kaffe for å få en ujevn rustikk farge på kartongen.
Deretter brukte jeg limstift og la servietten forsiktig opp på limet.
Et tips jeg fikk fra en kollega som har drevet hobbybutikk,
var å stryke servietten ned i limet, det blir veldig pent.



Lysene her er serviettene strøket inn i talget.
Det firkantede lyset i forkant fikk en veldig rustikk stil.


Bildet er laget av en loppisramme jeg har malt,
og duk som hadde fått stygge talgflekker.
Duken stiftet jeg fast på baksiden.
Hjertene er laget av nepalsk ullfilt fra Panduro.

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så fine kort!!!!!!!
    Masse personlighet. De som får kort fra deg er heldige : )

    Gleder meg til å se mer i bloggen din, både av interiørbilder og ting du lager!

    Hilsen Tråkleguri

    SvarSlett